Ey, jag snorar väl fan inte på väggen!

Celina satt och skrev allt vi typ sa och gjorde.. Natthumor ftw! Såå.. enyoy om ni orkar läsa XD..

vad ska du göra imorrn dåååå?anneli svarar: jag ska ringa aftonbladet, det är det enda jag ska göra. Celina frågar.. eller ja.. säger: Jag kanske,kanske,kanske ska vara méé alida.Anneli svarar : Mhm. Celina svarar : prutt.
anneli i bakrunden: skratt.. HOST HOST HOST! Anneli: Jag hostade en gång! Celina ändrar till : HOST!... Anneli och Celina: höhöskrattskrattfnissfniss. Anneli i bakgrunden:
Pet pet i näsan eller ja,Sliter i näspeirsingen, Ser du inte det, TITTA!vänta.. Nu... Celina och anneli: Fniss. Anneli: du,!  hon ser ut som en gris : Fniss.Celina: Asså... Anneli:klickklick, *suck* vibbervibber!!!!!!!!! Anneli sliter lite till. Anneli: Fniss.
Anneli tar ut den.Anneli: Hååonk hååonk *sätter dit den igen* *snörvelsnorsnörvel snyfft snyfft*Celina: OJ! Anneli: Han hade bröst,
Och anneli skrattar . Slut.
Celina säger: Vad ska du göra imorrn dåååå?
Anneli svarar: jag ska ringa aftonbladet, det är det enda jag ska göra.
Celina frågar.. eller ja.. säger: Jag kanske, kanske, kanske ska vara méé Alida.
Anneli svarar : Mhm.
Celina svarar : Prutt.
Anneli i bakrunden: skratt.. HOST HOST HOST!
Anneli: Jag hostade en gång!
Celina ändrar till : HOST!...
Anneli och Celina: höhöskrattskrattfnissfniss.
Anneli i bakgrunden: Pet pet i näsan eller ja, sliter i näspeirsingen.
Anneli: Ser du inte det? TITTA! Vänta.. Nu...
Celina och anneli: Fniss.
Anneli: Du! hon ser ut som en gris.
Anneli och Celina: Fniss.
Celina: Asså...
Anneli: klickklick, *suck* vibbervibber!!!!!!!!! Anneli sliter lite till.
Anneli: Fniss. Anneli tar ut den.
Anneli: Hååonk hååonk *sätter dit den igen* *snörvelsnorsnörvel snyfft snyfft*
Celina: OJ!
Anneli: Han hade bröst....!
Och Anneli och Celina skrattar .
Celina säger: aj!
Anneli: Ja, Vad är våran bedömning på bilden?
Celina : På vilken Bild??
Anneli: ....................
Celina: På vilken bild?!
Anneli : uashkkbb
Celina: vad vare du sa?
Anneli : .....
Celina kollar mot bilden.
Celina: jaha..  dudududududu.
Celina: dududududududu!
Anneli: mm. shwyyyshii fniss, Ser ut som en apa, en apa en liten, liten apa!
Anneli: ompa, opma fallerallerejj!!!!!!!
Celina: bröööp.
Anneli: Jag sa aldrig fallerallerej.
Celina: SPRUTSKRATT!!!!
Anneli: såg du!!
Celina : ahhahaghahhaha
Anneli i bakgrunder: hah sluta . hah sluta.
Celina : hahah
Anneli i bakgrunden ser ut som en elefant och hostar! och säger.
- Oj jag fick bort det!! (locket för örat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0