Psykfall

Godmorgon alla ni där ute, idioter som as och ni små änglar som sedan blir till djävular :). Jag har ganska precis vaknat för en halvtimma sedan, är ganska trött fortfarande. Så jag ska strax fixa mig en kaffekopp och piggna till! Jag har knappt varit hemma något, varav min dåliga uppdatering. Men nu jäklar är jag på G igen!

Jag har fyllt år = Jag har fått pengar = Jag har shoppat och blivit pank igen ;). Har varit hos en massa kompisar, snackat skit, sett film och ätit som dårar. Men det är mysigt! Har även nyss börjat se en ny serie, "mis fits" heter den. Såg den hemma hos Johanna och Carro med Fia. Det är en härlig serie ;).

Så yeah, jag har sovit borta i princip hela lovet. Men det har varit awesome som alla andra lov ;). Nu är det typ 96 dagar kvar innan sommarlovet.. 5 veckor och 2 dar innan påsklovet, osv osv osv. Men det snöar ju som f*n! Får ju psykbryt! Det var nyss typ gräs som stack upp och asfalt och allt. Sedan snöar det mer! Usch...

Ja, av alla plaggen jag shoppat efter att jag fyllt år. Så har vi det här under. Det är det enda jag har foto på :P.

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0