Sup & Svälj, trevlig helg!

Nä jäklar, nu är helgen slut! Den har varit toppen, humöret på topp och allt! Äntligen har jag haft en underbar helg med syrran, inga sura miner.. Länge sedan det var så! Men man får hoppas att det fortsätter så ♥. För jag älskar dig syrran, glöm aldrig det!

Har nyss varit på Ersboda hos Daniel 2 andra sköna killar var där. Vi drack kaffe och snackade om allt, från korkade människor till komiker :). Länge sedan man träffade honom, får helt enkelt besöka honom oftare!

Imorgon ska man umgås med barnen igen, sötnosarna! Även om de är som duracell kaniner hela högen, typ 20 st och att man blir tömd på energi av att ta hand om dem. Så tror jag att jag kommer sakna dem när jag slutar på torsdag. Aja, inga sura miner här inte! Har 3 dar till med dem, så dags att ta vara på tiden kanske!

Nu ska jag sova i alla fall, puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0