Lördag och jag är hungrig (A)

Nu har jag vaknat ganska nyligen, och jag vill typ sova mer :blush: Men hallå, det är sommarlov, men vill inte upp den här tiden! Men allt för degen antar jag ;)

Mm, I just loove your comments ;)

F: En som vet
(om En varm dusch och en underbar pappa):
Tror du att nån kommer äta det där om det gör att man får former som dig? .... tänk....

S: En snygging (om En varm dusch och en underbar pappa)
Såklart man skulle äta det om man fick formerna som mig :)... Tänkt klart... Såklart :D

Jag har kaffekoppen i handen som vanligt och tar det lugnt. Men jag längtar verkligen inte till att jag måste kliva upp härifrån för att jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0